Tisdag 4 September

Okej, herregud vilka äckliga drömmar jag har haft inatt, var alldeles förstörd när jag vaknade nyss. Jag drömde att jag hittade en liten ensam och rädd mus som jag tog hem och tog hand om. Vi blev jätte bra vänner och han satt alltid på min axel eller i handen. Han var så himla mysig och go. Men så en dag när jag skulle lufta musen så råkar jag krossa honom så att han dör i min hand. Jag blir helt förstörd och jag kan bara inte sluta gråta. Jag hade också precis träffat Petter och vi hade blivit tillsammans, men han lämnar mig för att han tycker jag är en vidrig djurplågare. Detta gjorde mig ännu mer ledsen och jag var helt otröstlig och jag lovar att jag har gråtit på riktigt under natten för jag är alldeles "sandig" i ögonen. Anyway, historien upprepade sig 2 gånger till med en hamster och en kanin, exakt samma sak hände. Jag hittar dom, tar hem, sköter om och råkar krossa dom. Riktigt skumt, undrar vad min drömmar betyder?!?!



Kommentarer
Postat av: pet

dina drömmar betyder att du är knäpp och tar lite väl bra hand om djur när du är vaken :)

2012-09-04 @ 10:10:06
Postat av: Anonym

Stackars, stackars lilla Mickis...Hade Petter berättat om den lilla harungen vi hittade eller???
Du en djurplågare??, skulle inte tro det, kram..

2012-09-04 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0