Söndag 2 september

Oj, vad länge sen jag bloggade nu, sen i tisdags. Är iof inte så konstigt för min fån har knasat väldigt mycket och inte haft någon internetuppkoppling. Dumma.

Jag är iaf på väg till jobbet, sjuuukt trött. Jobbade även igår med så det har varit en väldigt lugn helg faktiskt. Var ute en sväng efter jobbet i torsdags med några kollegor och hade det awsome och spelade lite bowling. Jag tror jag var sämst faktiskt. Haha, som vanligt. Fick dock sota för det på min lediga dag i fredags. Var tvungen att gå upp ganska tidigt för att packa ihop det sista i lägenheten och städa, för vi skulle flytta ut. Just nu bor vi en vecka hos mappa och flyttat in i vår nya lägenhet nästa fredag 7/9. Ska bli så jääääkla kul :D weei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0