Onsdag 5 September

Hello,

Hur är läget? Här är det helt ok, har lite ont i halsen och huvudet bara, hoppas jag inte håller på att bli sjuk nu. Petter är ganska krasslig och det verkar som att det går nånting nu, alla är sjuka :p jag har iaf precis pratat med comhem igen för att ångra min beställning som jag la igår. Och herregud säger jag bara, dom vet inte vad service minded är. Han var sjukt påstridig och börja babbla om att jag inte alls skulle ångra det för att det var ett hejdundrandes erbjudande(det håller jag inte med om för 5öre eftersom vi har bättre på pris) haha. Men dom ska iaf ringa till Petter nu och hålla på. Ja jag säger då det, herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0