Onsdag 12 September

Hej gott folk,
 
I know, för djäkla dåligt att jag inte skrivit på länge MEN jag är sjuk och har inte orkat :( Inge kul alls. Det är halsen som strular väldigt mycket, har ont och kan knappt prata. Igår var jag så hes och hade så ont att det var riktigt jobbigt. Idag är det liiite bättre, kan prata iaf men hostar som ett jäkla djur och huvudet gör ont. Ska till läkaren lite senare and i pray that its not halsfluss.
 
Fanken vad jag hatar att vara hemma. Har vart hemma sen i måndags och är så hiiiimla uttråkad. Dessutom så har tv kortet från comhem inte dykit upp än så har bara 4an jag kan kolla på witch sucks badly. Har ingenting att göra, ligger bara och väntar på att min pojk ska komma hem så jag får sällskap. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så att jag kan gå till jobbet. Jag måste bara bli frisk tills helgen för vi har premiärmatch med innebandyn då. Very viktigt. Ska försöka sussa lite nu, vi hörs kanske senare :) Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0