Måndag 24 September

Hej folket,

Hur mår ni? Jag mår alldeles strålande :D Lönen inkommer imorgon och jag får sjukt mycket mer än vad jag förväntat mig så därför belönade mig själv med att lägga en beställning på lite kläder från junkyard igår. Tihi. Har lovat både mig själv och Petter att inte shoppa nu när vi precis flyttat och behöver fler grejer till lägenheten så att vi får världens mysigaste hem men nu har jag råd med både och :) glaaaad tjej. Det är viktigt att belöna sig själv när man jobbat stenhårt och gjort nånting bra så kände att jag kunde rubba lite på reglerna. Håller ni inte med? :) Visar självklart vad packetet innehåller så fort jag fått lägga vantarna på det :) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0