Fredag 7 September

God morgon på er,

Hur läget då? Här är det finnemang vetni för ikväll ska jag äntligen få se kapten röd. Ååh vad jag längtat. Har planerat att se honom tidigare men det har alltid kommit något i vägen. Jag har lyssnat på hans musik sen 4-5 år tillbaka när han var ganska okänd och det är så jäkla kul att han nu har börjat träda fram nu och blivit en stjärna. Hans musik är grym och inspirerande att bli en bättre människa. Kommer nog vara fullproppat ikväll. Och förresten så börjar jag känna mig ganska äcklig. Alla mina kläder är nedpackade i fulla kartonger så har endast några enstaka plagg framme. Haha så ja, ni har sett den här outfiten för bara några dagar sen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0