We´re soldiers, and soldiers bleed

Har haft så jäkla mysigt med min fina Andrea. Hon kom hit och så käkade vi middag och eftersom min syster också blivit magsjuk så kändes det inte så jätte bra att Andrea som är gravid ska vista i våran bakeriehärva vi har här hemma. Så vi packade lite popcorn, saft, vindruvor och lite filtar, satte på oss varma kläder och åkte till Myrsjön vid vattnet. Riktigt mysigt att bara sitta där och snacka och mata ankorna med våra popcorn. Älskar såna studer. Satt där ett bra jäkla tag tills vi började frysa och våra arslen nästa bekom ett med berget. Istället drog vi en vända med bilen och åkte runt och kollade på hus. Love it. Skit mys.

Nu tycker jag dock det inte är lika mysigt längre. Hade så sjukt ont i magen på slutet och kände "fan, ta dig gud om jag börjar kräkas igen". Jag antar att jag inte står på så god fot med den snubben för visst fan gjorde jag det. ÅÅÅH orkar verkligen med den här skiten igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0