Torsdag 3 maj

God morgon

Jag är på väg till jobbet, sitter redan på pendeln. Och vet ni? Jag lyckades med att inte somna på Petters axel tidigare imorse :D duktig mickis. Jag mår iof väldigt illa så det var lite svårt att känna ro faktiskt :p haha. Och nej jag är inte preggo, det är bara att min medicin är slut vilket gör att jag mår väldigt illa och har ont i magen. Ska ringa min läkare idag och be honom skriva ut. Hoppas jag klarar mig dagen ut på jobbet bara men det är väl bara att bita ihop :)

Ikväll kanske jag ska på fotbollsträning. Har längtat ihjäl mig och varit så jäkla sugen på att börja spela igen så när jag fick förfrågan att vara med på en match i helgen av ett lag så frågade jag om jag kunde gå börja träna. Så förhoppningsvis tränar jag ikväll. Hoppas bara takterna sitter i, har ju inte spelat på snart 2 år :p haha

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0