Torsdag 17 Maj

Hej på er,

Torsdag, visst är det torsdag idag? Har helt tappat allt runt om kring mig. Har bara varvat mellan sängen och badrummet. Fy fasen säger jag bara. Har mått så förbaskat dåligt asså. Igår var ingen rolig dag. I tisdags kände jag mig bättre och sa till chefen att jag skulle jobba dagen efter. Jag vaknade på morgonen och kände mig helt ok liksom. Började fixa iordning mig men kände att armarna knappt orkade borsta håret. Sakta men säkert kände jag en obehagligt känsla i kroppen och illmående kom ganska raskt därefter. Då var det bara att springa. Sen låg jag i sängen hela hela dagen. Kunde inte äta, inte dricka och inte röra mig. Höll på att svimma två gånger efter att jag spytt för att jag var så svag. Inte så konstigt med tanka på att jag knappt fått i mig mat sen i söndags. Jag har haft världens tur med att Petter också varit hemma och kunnat ta hand om, annars hade jag aldrig klarat mig. Han är så fin min pojke :)

Nu mår jag iaf bättre men jag är fortfarande svag och illamående. Jag får i mig lite mat men i små doser. Petter skulle bjuda mig på kvartsfinalen idag i globen men hur mycket jag än ville följa med så måste jag prioritera att må bättre tills imorgon och gå till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0