Theres no such thing as good bye, we'll see you soon

Hej

Nu har min kollegor på Coca Cola fått nys om att jag ska sluta. Jag hatar att säga farväl. Även om jag inte känt dom så länge så har dom tagit in mig i gruppen och tagit så väl hand om mig så lite känslosamt blev det att stå och prata med dom nu. Clas sa skämtsamt "vem ska nu göra strutsen?" och då vet jag iaf att jag gjort ett intryck :) det känns bra. Haha. Men alla stötta och tyckte att jag gjort rätt beslut.

Nu ska jag iaf bara hem för jag är så jäkla trött. Satt sista timmen och gäspade likt ett lejon när kunderna snackade. Haha snyggt. Riktigt proffsigt.


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott!

Hoppas du får en superbra torsdag, det tänker jag ha hihi ;)



KRAAM NATTI!

2012-05-24 @ 00:11:37
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0