Söndag 27 Maj

Hejhejhejhej,

Vi hade skit kul igår, en riktigt lyckad fest. Vi hade femkamp, prisutdelning, fick reda på att vi gått upp en serie och sen vann ju Loreen överlägset :D weeey. Haha. Vi var iaf några stycken som gick ut sen och där dansa vi hela natten och hade verkligen skit kul. Tills en kille flög in i mig och jag flög baklänges och slog i bakhuvudet i golvet. Tror jag fick en liten hjärnskakning. Sen blev min mobil snodd också. Så jag hade ett väldigt tråkigt avslut på en otroligt rolig kväll :(

Och jag som hade tagit en massa fina bilder som jag ville visa för er :(

Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

2012-05-27 @ 21:05:28
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0