Se mig bara där jag står, och önska inget mer. Ta min längtan här och nu, men önska inget mer

Tjänna, tjänna, tjäänna

Sitter på pendeln nu efter jobbet. Har varit en ganska lugn dag och det har varit ganska skönt iom magen har gjort ganska ont och jag mått illa. Plus att jag kunnat uppdatera mig i Breivik rättegången. Haha. Men självklart när det bara finns tid såklart ;) Man blir helt tagen av alla vittnens berättelser.

Mår fortfarande lite sisådär men ska iaf pallra mig iväg till frissan som får styra upp mitt hår från katastrof till perfecto ;) om det inte blir försent ska jag senare dra mig vidare till min älskade vän Malin. Som man aldrig hinner se för hon bara jobbar, jobbar och jobbar :) haha hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0