Ont, det gör ont, det gör ont. Jag har klarat mig rätt länge, jag börjar bli van

God dagens

Nu har jag fått tillsägelse av älsklingen min att blogga bättre så att han har något att läsa om. Han är på väg till Örebro för att hälsa på sina kollegor och parta lite. Det tycker liksom inte jag om för det betyder att jag får sova själv och det går inte för sig. Och vem fasen ska jag somna på på bussen imorgon? Grannen breve eller? En riktig 5poängare om jag börjar dräggla också ;) haha

Sitter på jobbet i skrivandets stund och är helt slut i huvudet. Två dagar på raken där det varit mycket är inte så populärt säger mitt huvud. För att inte tala om magen som spökar reällt. Gnäller och har sig. Kanske inte så konstigt iom att min medicin är slut och jag måste måste ha den för att må bra. Men har ringt läkaren och bett honom skriva ut ny :) Och fotbollen tar vi nästa vecka istället då dom flyttade innebandyn till ikväll istället. Så lugnar magen ner sig blir bandy :) vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0