Onsdag 30 Maj

Hej på er,

Hemskt mycket förlåt för dålig uppis men jag har varken haft lust eller inspiration nu de senaste dagarna. Dells för att det inte blir lika roligt när jag inte kan lägga ut några bilder till er och för att jag endast kan blogga på kvällarna och att det alltid är samma visa "är på väg hem från jobbet nu, är skit trött, somnade på bussen bla bla bla". Haha. Men ni hänger kvar så det är grymt :)

Jag började bli krasslig igår med huvudvärk och frossa men idag har kroppen verkligen sagt ifrån. Var jätte jobbigt på utbildningen eftersom man måste koncentrera sig och hänga med hela tin. Lite jobbigt med feber. Men jag kämpar på. Just nu är det halsen som strejkar och med min sedvanliga tur så kommer jag väl vara hes imorgon.

Anyway, ligger i sängen med Pettsson och kollar på ännu en till grym skräckis. Cassadaga. Handlar om en döv tjej som går till ett medium för att snacka med sin döda syster men får kontakt med en mördar tjej som vill att hon hjälper henne att hitta mördaren. Jag är en sån som älskar skräckfilmer men jag håller alltid handen för ögonen när jag märker att det börjar bli läskigt, så frågar jag Petter vad som hände.

Nu ska vi fortsätta titta och sen sova :) God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0