One Piece

Halloj,

Fan vad svinigt dyrt det är att slinga håret hos frissan. Gick till flera som ligger längst Götgatan/götgatsbacken och fick allt från 1000-2000kr som prisförslag. Jisses. Tur att ingen utav dom hade tid så sent ändå. Ska ändå till forum imorgon med Pettsson och shoppa lite så kan ta det då. Lär väl iof inte vara billigare men där får jag iaf en tid på en gång förhoppninsgsvis. Min mage och illmående blev värre så jag fick snällt åka hem och vila. Sen har små spöken som dyker upp varje månad hälsat på igen så värk i både mage och rygg får man ta. Tur som tusan att min one piece som jag fick av petter kom idag :D och i rätt storlek. Blev så lycklig när jag såg den ligga så fint på sängen. Perfekt ju.

Min andra vän Andrea ringde nyss och fråga om hon fick komma över och det var ju självklart. Ska nog bara mysa tillsammans i sängen till någon bra film eller så. Precis lagom liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0