Möte

Nu är jag på väg till mötet jag har om ca 60min vid tekniska högskolan. Tog ingen rast på eftermiddagen så jag kunde gå lite tidigare. Dock fanns det ju iof ingen tid till att ta rast för mer än halva gänget var iväg på möte hela eftermiddagen så vi var 5st kvar som fick kämpa på.

Ikväll ska jag agera husfru och försöka slänga ihop några matlådor tills imorgon och fredag. De tre senaste dagarna har jag totalt glömt bort att ta med mig mat så har käkat ute och det har jag absolut inte råd med. Och det enda matstället vi har i närheten vid jobbet är en pizzeria så det är ingen höjdare direkt. Anywhy ska kolla hockey med Pettsson också :) hörs sen gullisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0