Måndag 28 Maj

Hej alla godingar,

Första dagen på nya jobbet avklarad. Dock var dagen väldigt onödig känns det som för att tanken var att vi skulle fixa paserkort men dom som gjorde dom var sjuka. Sen skulle vi få log in + lösen till datorerna men alla förutom 9(bland annat jag) hade fått det och sen så funkade det inte. Haha scoooore. Så vi fick gå hem vid kl.15. Soft. Men det verkar iaf som att mina blivande arbetskollegor är sköna så det känns grääjt.

Dock är min mobil fortfarande stulen och jag vet inte än om det går på försäkringen. Har iaf gjort en polisanmälan så det är väl bara att vänta på svar. Om jag skulle köpa loss mig från det abonnemanget jag har nu så skulle det kosta mig över 5000 kr. Aldrig i hela mitt liv. Har iaf beställt ett nytt simkort så får jag ta petters gamla iphone så länge. Nu är det typ som en fantom skada. Jag kollar hela tiden efter mobilen och blir galen när jag inte hittar den. Så kommer jag på mig själv och skäms en gnutta :P haha

Tyvärr blir ju bloggen lite lidande nu eftersom jag inte kan uppdatera utan mobilen och inte heller ta några kort, men ni får stå ut några dagar till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0