Lördag 12 Maj

God morgon,

Vad gör ni? Jag har precis ätit frukost och vaknade för ca 1h. Fick lite små ångest över att vakna så sent. Petters mamma har en liten gård med massa djur. Hästar, höns, får, katter och hund :) Hästar har jag alltid varit lite små rädd men ju mer jag har varit här uppe desto mer har jag blivit tuffare. Nu vågar jag faktiskt gå in i hagen och klappa på dom. Har t.o.m vågat rida på en utav dom. Sen har dom precis fått två små kycklingar. Tihi. jag stormtrivs som ni kan förstå, älskar ju djur.


Men vi får se vad vi hittar på idag. Lite senare ikväll ska vi iaf åka till Petters pappa och bo där tills imorgon innan vi åker hem.


Såhär trött var jag imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0