In med bollen i mål

FAAAAAN vad roligt det var att spela igen. Grymt jävla kul fast vi bara var 7pers och regnet öste ner. Men jag är helpepp på att börja lira igen. Sen är det ett jäkla stort plus att det flesta i laget har jag spelat med tidigare. Vissa var iof för flera år sen men ändå :) Dock märkte jag att jag tappat ganska mycket men vafan, come on, jag menar jag har inte snört dojorna på snart 2år ju ;) Men det kommer väl.

Nu är jag dock helt slut i både kropp och själ. Och jag kommer nog ha en duktig träningsvärk imorgon. Ni vet den där typen där man inte ens kan gå upp för en trappa eller sätta sig på en stol... I love it. Hade iof en fruktansvärd träningsvärk i magen en gång samtidigt som jag blev rå sjuk med världens ret och slemhosta. Det var dock inte lika kul. Gick knappt att hosta för det gjorde så jäkla ont. Menmen.

Nu ska jag packa väskan för imorgon åker jag och Petter upp till Rättvik direkt efter jobbet och hälsar på hans familj. Ska bli koseligt :) God natt på er gullisar ♥



Lite bilder från när jag jobbade som barnflicka. Saknar tokungarna ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0