If you think you are to small to make an impact, try going to bed with an mosquito

Tudels,

Fick ett väldigt bra besked idag på jobbet. Dock har jag nu väldig besluts ångest över hur jag ska göra. Har en stor klump i magen typ för att jag är rädd att göra fler misstag när det gäller detta. Vilken väg jag än väljer så ger det konsekvenser på ett eller annat sätt, både positivt och negativt. Och jag vet inte vilket utav det som är bäst.

Anyway, de senaste dagarna har jag fastnat för Breivik rättegången. På aftonbladet har dom några reportrar som rapporterar direkt från rättegången i en livechatt som är sjukt intressant. Dom skriver om allt som händer under rättegången, hur Breivik beteer sig, viktnenas berättelse, offrerna som dog, vilka dom var och vilka drömmar dom hade. Har suttit nu sen jag slutade jobbet och bara läst och läst. Vill ni också följa så kan ni gå in här http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrordadetinorge/. Scrolla ner lite för livechatterna från första dagen tills nu.

Nu måste jag rusa och byta om för snart är det fotbollsträning :D weei. Pettson, min lilla följeslagare, skjutsar och ska även kolla. Är fan lite nervös. Haha.



En gammal bild på mitt förra lag under upptaggning innan match

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0