Fredag 4 Maj

God morgon

Har precis pratat med älskling. Dom hade tagit det ganska lugnt igår kväll men han lät rätt trött ändå. Min Lill plutt. Jag däremot är inte alls pigg. Har vaknat upp både idag och igår med huvudvärk och halsont. Gud nåde om jag blir sjuk nu. Jag får verkligen inte det, speciellt inte eftersom tjejerna kommer imorgon och det blir party. Vore så jäkla tråkigt att ställa in. Sen var jag ju så jäkla trött så jag låg och drog mig i sängen alldeles för länge. Kasta bara på mig några kläder och hann inte käka frukost. Tog dock med mig två bananer och lite fil så får käka på jobbet.

Tog på mig myskoftan och jag ska verkligen försöka hålla mig vaken på bussen för annars kommer jag väl vara ännu tröttare och segare. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0