Fredag 25 Maj

God morgon


Inte nog med att det är fredag idag, det är även löning :D tjohoo vad skoj. Hade iaf jätte svårt att somna igår, jag som alltid somnar som ett litet barn. Jätte fort. Tror det var för att jag tog min astma medicin så sent och att kroppen fortfarande kände av det. Så kan det gå. Haha.

Just nu är jag iaf på väg mitt nya jobb för att skriva på lite papper. Börjar ju på måndag. Efter det ska jag såklart till jobbet och efter jobbet blir det att mysa tillsammans med Petters bästa vän Fredrik och hans tjej Rebecka. Grabbarna blir ALLTID för fulla och jag och Rebecka sitter alltid och stönar och stånkar åt dom. Skäller lite gör vi också ;) haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0