Fredag 11 Maj

God morgon

Världens största klantarsle här. Japp, jag försov mig imorse... IGEN. Jag fattar inte hur jag lyckas. Jag dubbelkollade ju klockan igår att jag verkligen hade ställt den. Måste stängt av alarmet i sömnnen och även Petters. Ja jag då säger det, herre jösses. Jag fick iaf skjuts av världens bästa mammsie till farsta strand där min pendel åker förbi. Nu kommer jag inte så fasansfullt försent som jag hade gjort om jag åkte kommunalt. Men att ha en skit tung väska och springa upp för en brant och lång backe när pendeln kommer är inget jag rekommenderar. Men jag hann iaf ;)


Update:

Det här skrev jag ca 08.15 imorse men jag glömde posta det :D haha sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0