Det kommer aldrig nånsin vara perfekt, men det är där jag kommer ifrån

Är på väg hem till Eve nu innan träning. Där får jag alltid mat i magen efter jobbet :D världens bästa familj. Har haft en ganska lugn dag på jobbet men har haft riktigt kluriga grejer så likt förbannad är jag grymt slut i huvudet, håå typsikt också. Är iaf grymt sugen på att lita lite idag. Säsongen är ju över sen länge tillbaka så för att ha folk på träningarna så spelar vi tillsammans med herrlaget. Ja mans grisar är dom hela bunten men det är roligt att få lite utmaning ;) haha.

Här får ni lite bilder från i lördags som jag lovat. Tyvärr tog jag själv inga bilder eftersom mobilen var kopplas till sterion. Så bra musik hade vi iaf ;)

image description

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0