Dare to take a step forward, to new adwentures, a new beginnig and dont look back. It's scarry but you'll never know what to expect if you never try. To end a chapter you must start a new one

Hej hej, hallå

Som ni vet så skrev jag för några veckor sen ett inlägg om att jag var ganska förtvivlad och besviken över en grej som hade hänt på jobbet. Vi behöver inte gå in på vad. Jag snackade iaf med min chef om vi kunde lösa det på något vis men det gick tydligen inte. Jag bestämde mig ändå till slut för att stanna kvar och kämpa på för att bli fast anstäld. Några dagar efter det mötet så ringde en person från ett företag som hade blivit tipsade om mig och erbjöd mig ett annat jobb som jag inte kunde tacka nej till. Men jag trivdes ju så bra på Coca Cola så jag kunde inte bestämma mig. Var mycket känslor och rädsla för att göra något misstag. Men idag bestämde jag mig. Jag har sagt upp mig och börjar på nya jobbet på måndag. Det är lite blandade känslor men jag hoppas och tror att jag gjort rätt beslut. Det känns bra.

Nu är jag iaf på väg till gymmet för att kötta lite ;) got à good feeling att jag kommer vara helt slut efter :)



Kommentarer
Postat av: adela

önskar dig en trevlig kväll!

2012-05-22 @ 19:56:28
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0