Cause you are who you are

Halloppa

Är på väg hem från sista jobbdagen på Coca Cola. Känns lite sorgligt men det är ok, nu väntar nya utmaningar :) Fick prata med min favorit kund som endast vill prata med mig när han ringer så det var skönt också. Vi har ju haft ständig kontakt under flera månader nu och han känns nästan lite som min buddie också. Haha. Han är alltid lika rolig att prata med och han överröser mig alltid med så fina ord. Jag kan hans tele nr, kund nr utantill nu och han presenterat sig inte vid namn längre utan säger alltid "men hallå där lilla fröken" när jag svarar. Haha kommer sakna vissa kunder som tusan för att dom är så härliga. Jag har ju minst 50-60kunder varje dag och flera hundra på en vecka men ändå så minns man det flesta, och dom minns en också.

Nä, det här vill säkert inte ni läsa om. Haha skulle kunna babbla hur länge som helst. Har iaf blivit ändrade planer ikväll då Fredrik tydligen hade skadat foten på jobbet. Så jag åker hem och myser med min stora björn istället :) Vankas ändå fest imorgon då vi ska ha avslutningsfest med innebandyn. Prisutdelningar, lekar och säkert en jäkla massa alkohol och krogen senare på kvällen. Gona be aaawsome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0