Torsdag 28 Juni

Hej på er,
 
Läget då? Här är det bara fint. Har varit ledig hela dagen idag, så himla skönt. Så efter jobbet igår var vi några stycken som gick och satte oss på en bar och drack lite öl. Mycket trevligt. Var hemma ganska tidigt ändå igår för idag har dagen bestått av att packa och tvätta för imorgon flyttar jag och Petter till en lägenhet i Mälarhöjden. Ska bli riktigt, riktigt skönt att ha något eget under sommaren. Och, stort och, jag kommer ha mycket närmare till jobbet :D weey.
 
Imorgon jobbar jag 09.45-19.15 och efter det blire raka vägen HEM till nya lägenheten för att hjälpa Petter att packa upp allt och fixa. Mamma kommer hjälpa Petter här hemma med att åka över med alla grejer, det är en hel del :P haha.
 
Nånting jag verkligen kommer att sakna är mina små kissekatter. Kommer bli så tomt utan dom. Mina små skatter :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0