Söndag 3 Juni

Hejsan,

Idag har jag fasen inte gjort mycket. Vaknade, käkade frukost, la mig på soffan och somnade om. Haha, vaknade och la mig i sängen och sov några timmar till. Tror min trötta och sjuka kropp behövde det och nu mår jag iaf bättre. Jag skulle träffat Lina, en polare, idag och gått på en prommis. Hon bor förtillfälligt inte i Sthlm men var hemma nu ett tag och hon bor bara ett stenkast bort. Så jäkla tråkigt att inte kunna träffa henne nu när jag inte mått någe bra, för vi har inte setts på typ 1år.

Nu ligger jag iaf i sängen igen och tittar på finalen av Big Brother. Jag hade hoppats på att Annica skulle vinna men nu när hon kom 3a hoppas jag på Hanna J. Hon är mest värdig pengarna även fast jag tycker hon är sjukt tråkig. Haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0