Söndag 24 Juni

Heeeeej för tusan,
 
Sorry att jag inte skrivit något under de senaste dagarna men blogg.se appen är ju nere och sen har jag faktiskt inte haft någon lust att blogga. Nä fy bubblan. Jag har iaf haft en helt underbar midsommar. Jag har ätit god mat, myst massor med djuren och Petter, kollat på majstångsresning, plockat blommor, sovit i massor m.m. Haha har typ somnat så fort jag har suttit mig ner. Somnade t.o.m i solen när jag låg och sola en stund i fredags. Har bränt sönder hela mitt bröst och panna :( Typiskt mig.
 
Kom hem för en liten stund sen och ska strax gå och lägga mig. Imorgon blire åka av igen. Dock bara under dagen för vi ska nämligen till Karlskoga med jobbet. Tyck synd om mig nu för klockan min ringer 04.30 imorgon och bussen går av stapen kl.07. Fy fan säger jag bara. Kommer inte få många timmars sömn. God natt på er snuttepullor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0