Söndag 17 Juni

Heeeeje,

Fan vad jag suger på att skriva på helgerna. Är typ som att all kraft bara dryper ur mig. Ligger och sover hela dagarna och orkar inte hitta på nånting. Har iof ökat min medicin så det är inte så konstig att jag är konstant trött när det är en utav biefekterna. Hehe. Tråkigt för er.

I fredags hade vi ju sommarfest på jobbet. Var så jääkla roligt och dom bjöd på mat och dryck. När matchen drog igång senare på kvällen så drog dom ner en overhead och streama den så att alla kunde se. Var ju inte så jätte bra stämning 5minuter efter men sen glömdes förlusten bort.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova. Igen... God natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0