Sing Hallelujah

Hej hej hej, hemskt mycket hej,
 
Tänka sig vad konstigt hur humöret bara kan vända sådär. Idag har jag varit på strålande humör och tyckt att allt varit jätte kul och har snarare bara sett allt det svåra som en utmaning. Igår var det kaos i mitt huvud. Visst är man lite nervös när man pratar med kunderna för att man inte är varm i kläderna än men så länge man är lugn och trevlig så märker inte kunderna något ;) hehe. Jag blev nästan lite besviken idag när klocka slog "hemgång" för jag ville prata mer, ville lära mig mer, var inte mätt liksom. Och självklart för att vi har så jäkla kul på jobbet, vi är en grym grupp.
 
På vägen hem ville min lilla sjukling till karl har fruktsoppa mot hans onda hals, och vad gör man inte (när man är världens bästa tjej) utan att gå och köpa det. Självklart köpte jag kräftor åt mig själv :D blir verkligen själa glad över att köpa kräftor. Förstår mig inte på folk som inte gillar det. NI ÄR SJUKA.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0