Onsdag 6 Juni

Heeeeeeeej :D

Hur mår ni? Jag mår skit bra. Har ju fått låna Petters gamla iphone och har precis fått den att funka igen :D weei. Dock är ju allt borta så har inga nr eller nått :( buuu.

Annars så fick vi gå vid 2 igår på jobbet, så jäkla skönt, så några utav oss fick till O'learys och tog en afterwork. Jag hade tänkt att jag skulle vara hemme vid 20snåret ungefär men icke. Var hemma vid 00.30. Så kan det gå. Vi hade iaf skit kul med mycket snack och djupa samtal :) Och det mest sköna är att jag inte är ett dugg bakis eller trött idag. Weey, heja mig.

Har suttit och hållt med på med mobilen sen jag vaknade och försöker få det att se ut precis som förut men jag har ju ta mig tusan glömt vad det var jag hade på fånen :P Men men. Petter är iväg och gymmar nu(han ska bli hunk säger han, fast han är ju redan det i mina ögon :) och när han kommer hem tänkte vi dra in till stan och kika runt och sen käka middag på nån mysig restaurang.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0