Måndag 3 Juni

God dagens,

Börjar gå ganska bra nu på utbildningen, fler och fler polleter trillar ner nu om man säger så. Är väääldigt förvirrande ibland och man fattar ingenting. Den "inriktningen" min grupp har är garanterat mest att lära sig och det är grymt mycket kan jag säga er. Just nu känns det som att man aldrig kommer kunna lära sig alla system, produkter och koder men det kommer väl. Man måste ge sig lite tåls :)

Har legat på sängen nu en liten stund sen jag kom hem för min jäkla förkylning vägrar att ge med sig och nu har mina bihålor börjar värka :( buhu. Men jag krigar på. Ska bara ta det lugnt idag och kolla på film när Pettsson kommer hem. Förhoppningsvis har han en liten överraskning med sig hem till mig :D nämnligen KRÄFTOR. Weeehuu. Och vet ni? I fredags var vi på Ica Maxi och skulle handla lite. Vet ni vad ett kräftpaket kostade...!?!?!?! 30 fucking jävla koronas :D Gissa om jag var lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0