Lördag 2 Juni

Herregud, det är redan Juni och självklart öser regnet ner. Någon mer än jag som inte är chockad? Haha. Ska tydligen vara dåligt väder hela nästa vecka också. Är dock fortfarande kraslig och jag som hade en dejt med min vän Elina idag. Vi har inte haft tid att ses på jätte länge(förutom när vi gick på bio för några veckor sen). Förr sågs vi nästintill varje helg och hade kvällar där vi drack vin, snackade ihjäl oss och sedan gick och röjde dansgolven. Bara hon&jag. Och det var just det vi hade planerat ikväll så är jätte besviken och arg på min dumma kropp som inte kan bli frisk. Dock har jag faktiskt träffat min överman i att vara sjuk och ha en trasig kropp. Haha den tjejen är fan helt otrolig och det är nästan man skrattar lite åt det även fast det inte är ett dugg roligt. Men hon är härlig och skrattar åt det också :).

Jag och Petter var iaf en snabbis i forum för att låsa upp hans gamla Iphone så att jag ska kunna låna den. Det blev även lite shopping :). Nu har jag dock fått syna för att jag hade lite skoj, har legat i sängen och hostat lungorna ur mig. Usch. Lär väl få syna inatt också eftersom jag och Petter ska på bio. Känner inte att jag orkar ligga mer i sängen och ha tråkigt. Haha.

Tycker min blogg är så fördjävligt jävla tråkigt just nu men snart har jag en fungerande mobil och kan ta bilder :) Då gillar ni mig igen va? ;) tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0