Lite could be pretty hard sometime

Tjenamors,

Här ligger jag i min godan ro i sängen i min one piece, väntandes på att min goa man ska komma hem. Jag vill liksom bara krama honom och mysa. Dessutom har han varit världens goaste och köpt kräftor åt mig :D weey. Kvällen är fullbordad. Massa mys, fotboll och kräftor.

Idag fick vi våra platser vi kommer sitta på på jobbet. Så vi fick plocka upp nya datorer och hela kittet. Jag fick helt klart bäst plats ;) haha. Vi fick sluta tidigt idag igen så jag gick och shoppa lite efter. Hittade några fina grejer men jag hade en sån där dag där ni vet man känner sig så jäkla ful.. Ingenting passade och allt var fult. All you other girls know what im talking about, right? ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0