Karlskoga

Hallååå där va,
 
Här sitter det en fruktansvärt trött tjej. Kom hem för nån timme sen efter en hel dag i Karlskoga. Vi alla möttes i Kista utanför kontoret där en baauta buss stod och väntade på oss. Tror jag(och resten av gänget) somnade 5min efter att vi börjat åka, och sov nästan hela vägen dit. Tog väl ca 2,5h att åka. Sen var vi där och satt och medlyssnade samt hade lite utbildning. Sen vände vi klacken hemåt och spelade poker nästan hela vägen. Vi fick vara lite fiffiga eftersom vi inte hade några marker, så då tog vi en tidining och skrynkla ihop små bitar till bollar. Haha. Kul var det.
 
Nu är jag iaf helt utslagen efter nästan 19timmar i vaket tillstånd. Bläää.Skönt som tusan att jag inte börjar förens 12.30 imorgon. Tycker synd om stackarna som börjar redan 06.45. Men även fast jag har sovmorgon så tänker jag faktiskt snart gå och lägga mig,i need myyyycket sleep efter denna dag. Och juste, imorgon är dagen med stort D för vi går nämligen "live" då. Vilket menas med att vi kommer sitta hela själva på telefon utan att någon sitter breve och lyssnar och ger feedback. Är lite nervös måste jag erkänna men det kommer nog gå bättre än vad jag fasar för. Jag kan mer än vad jag tror och det kommer säkert gå bra. Håll alla tummar, tår, ja allt ni kan hålla, för mig imorgon :) God natt på er
 
Gammal bild btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0