Family guy

Idag har varit en lite jobbig dag för mig. Var på strålande humör fram till lunch och sen fick jag världens dipp. Tappade lite förtroende för mig själv och allt kändes bara för mycket, som att jag aldrig kommer lära mig. Har dock legat och pratat med Petter sen jag kom hem och nu känns det mycket bättre. Han är så klok min lilla älskling :) Jag vet att jag klarar det här för jag vill så mycket. Det gäller bara att jag tror på mig själv och låter mig själv misslyckas, för det är endast då som jag kan bli bättre. Bäst.

Nu har vi precis ätit och ligger och myser i sängen till Family Guy. Sen blir det fotboll och knoppa tidigt så jag inte försover mig igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0