Torsdag 26 Juli

God morgon, eller nått...Haha Jag har, som säkert många fler, lite hat kärlek för löneperioden. Man blir skit glad över att ha pengar igen, efter att ha levt som en lodare i en vecka, men sen försvinner nästan hälften till räkningar och hyra. Usch, får ni också ångest? Haha :D Jag måste sluta shoppa så jäkla mycket kläder. Det får vara nog när garderoben håller på att spricka. Jag känner också mig ganska utsliten nu, tidiga mornar och sena kvällar på jobbet. Har inte haft semester på väldigt länge och det ska bli såååå skönt när jag har 5dagar ledigt nästa vecka. Från onsdag till söndag. Jag och Petter åker förmodligen upp till Rättvik och vilar ut då. Även fast han nyss var där :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0