Söndag 8 Juli

Tjenixen,
 
Igår var vi till mamma och pappa och käkade middag. På vägen dit började jag känna mig jätte dålig. Fick värk i kroppen och kände hur febern kom smygandes. Så till en början fick det bli soffan och sova för min del. Som tur var gick det över efter några timmar och jag kunde sitta med dom andra. Vi spelade spel hela kvällen och ölen flöda i massor. En vanlig kväll hos familjen von Hofsten :P haha. Petter blir alltid lika förvånad över min familj. Hade iaf en super kul kväll även fast jag säkert fått över 10myggbett som irriterar skiten i mig just nu. Och det bästa var att jag fick mysa med mina små kissar igen. Dom gör mig glad :) Blev så att vi sov över där och åkte hem idag. Både jag och Petter hade världens huvudvärk så det blir till att ligga på soffan hela kvällen tror jag :) Dock är Petter på match just nu så jag är ensam. Igen. Har precis käkat kräftor och ska snart hoppa in i duschen för mitt hår är förjäkla äckligt just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0