Söndag 22 juli

Gaaah jag blir väl tokig. Var nere och bokade tvättid igår kväll till idag mellan 15-19. Så när jag gick ner nu för att sätta igång en maskin så har någon utav grannarna, utan att bokat, använt tvättstugan och har kvar sina kläder där. Vadfan?!? Tog bara ut allt från tvätten och la det utanför dörren. Satte igång mina maskiner och låste sedan dörren. Vilka jävla nötter det finns. Hoppas dom fatta vinken bara. Har dammsugit och städat hela lägenheten. Har bara som sagt tvätten kvar och sedan disken. Och juste, jag är ju livrädd för spindlar. Kolla vad jag hittade i tvättstugan. Sprang som ett skjutet skott innan jag vågade gå fram och ta en bild. Den var så sjukt stor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du har också sett jättespindlarna nu ? :)

2012-07-22 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0