Set the world on fire

Heeeey, Haft en helt strålande dag på jobbet idag. Satte nytt personligt rekord men även ett nytt rekord för hela min avdelning. Känns så jäkla bra och kul och min motivation för att bli bäst är sky hög just nu. Jag har alltid siktat dit men efter idag känns det verkligt. Och om ingen slår mina siffror idag så vinner jag en sälj tävlingen vi hade :) Skönt att avsluta med en toppen dag innan semestern kickar igång. Och juste, jag vann även en maskot tävling där man skulle knopa ihop en bild som skulle representera våran avdelning och sedan skulle alla rösta. Tjooho. Mycket kul. Petter blev så glad över mina resultat så han ska bjuda mig på middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0