Onsdag 4 Juli

Hej,
 
Länge sen nu va :P haha sorry for that. Har varit jobb jobb jobb hela dagarna i ända känns det som. Och på kvällarna har jag haft annat för mig och kommit hem sent på kvällen. Känner mig helt slutkörd. Långa dagar, att komma hem sent och gå upp tidigt är ingen bra kombination. Visst igår hade jag sovmorgon till kl.10 men jag var så trött från de tidigare dagarna att jag ändå inte blev utvilad. Och efter jobbet igår (slutade 20.15) gick jag och shoppade lite och kom hem väldigt sent pga trafikstoppningar. + att jag hade tidiga passet idag så var tvungen att gå upp 05.30. BLÄÄÄÄ.
 
Ikväll blir det iaf att ta det väldigt lugnt. Petter står som den kock han egentligen är och lagar mat åt oss :) uppskattas väldigt mycket från min sida. Sen ska vi sätta på någon bra film och sen blir tidigt i säng för min del. Först, hit the shower....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0