Onsdag 18 Juli

Hej hej, Visningen igår gick bra, det var väldigt mycket folk där och lägenheten var jätte fin. Jag och Petter gick runt och möblerade i huvudet :p haha som tur är är vi 2.a i kön så om inte 1an vill ha den är det mycket stor möjlighet att vi får den. Det beror på om vi blir godkända av hyresvärden då. När vi kom hem färgade jag håret. Tog tummen ur och bara gjorde det. Men det blev Inge bra :p haha vet inte om färgen var gammal eller om min blonda färg för "stark" för det lyser i genom. Inte fint. Ska köpa mer färg idag och se till att det täcks över helt :) Är iaf på väg till jobbet nu. Är grymt trött även idag så får hoppas att jag piggnar till för efter jobbet har vi blivit utmanade av en annan avdelning på en fotbollsmatch. Är as taggad :D vi kommer krossa dom. TOTALT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0