Kvälla

Hallå mina vänner, Kom hem från jobbet för en liten stund, och håller just nu på att laga mat och gör matlåda tills imorgon. Jag fick en kommentar där man undrade vart jag köper mina kläder. Byxor är det nästan endast humör jag köper från junkyard. Kostar oftast runt 1000-lappen eller mer men det tycker jag är värt då dom är så förbannat snygga och sitter som smäck. Blir även en del tröjor och t-shirts därifrån. Men som sagt det kostar lite mer om man vill ha bra grejer. H&m är något jag besöker väldigt ofta. Billigt och bra :D Nä nu är maten klar och sedan blir det sängen för börjar tidigt imorgon, blääää.


Kommentarer
Postat av: A

Taak :D

2012-07-24 @ 00:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0