Kräftor <3

Hej där, Har precis varit hos doktorn och det gick väl... bra. Han var inte så nöjd med att mina symtom blivit lite sämre. Fick göra lite blodprover och så klämde och kände han på min magis. Är absolut ingenting farligt eller så men symtomen kan vara jobbiga ibland och det är för det som jag äter medicin. Men det hjälper inte. Så om inte blodproverna visar något så trodde han att det kunde vara en infektion i tunntarmen, vilket inte heller är något farligt, utan det går att äta medicin så försvinner det. Haha man bara måste älska medicin om man är som jag :D Ska iaf möta min gosis snart vid tunnelbanan och hjälpa honom att handla och bära hans väskor. Sen har jag köpt kräftor som ska avnjutas ikväll. Köpte tom två paket så jag har ett imorgon också ;) weeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0