Fredag 6 Juli

Tjääänna fan,
 
Fredag, fredag, fredag, weeei. Efterlängtad som få. Fan vad skönt att äntligen få vila ut sig och sova ut. Det behöver verkligen jag. Har sovit så dåligt de senaste dagarna och haft en ganska bra tuff vecka. När jag kom hem idag efter jobbet stod maten på bordet och min beeste man(grov danska) hade köpt vin och gjort jätte fint och mysigt. Han är allt bra han, min älskling :) Och han köpte fanta då han vet att jag inte gillar vin, så jag kan blanda. Aaaw. Han tänker då på allt. Satt och pratade väldigt länge och sen tog vi en dusch. För vi lukta usch. haha. Nu sitter vi och gäser i soffan och glada och belåtna. Ska verkligen bara ta det lugnt och kolla på film och mysa :) Jag har dessutom en fruktansvärd huvudvärk som jag inte blir av med. Förmodligen från all stress och press.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0