Fredag 27 Juli

Hej hej, Ni anar inte hur lack jag är på min dumma fån just nu. Skrev ett ganska långt inlägg igår kväll på väg hem från jobbet. Försökte ladda upp det i över en timme. Men den ville inte. Telefonen bara hängde sig och samma sak imorse när jag försökte ladda upp. Gaaah höll fan på att kasta den i backen :p anyway. Fick ta bort appen och ladda ner den på nytt och då funkade det, men nu är inlägget borta. Är iaf på väg till jobbet nu och ikväll blir det aw med kollegorna. Vi ska sjunga karaoke så det kommer nog bli grymt kul. Jag har dock jääätte scen skräck så vi får se om jag vågar. Ewe, hon som är preggo, tvingade upp mig på scen för många många år sen. Minns inte ett skit för jag var så rädd :D haha. Och juste, på tal om Ewe. Hon smsade mig igår och skrev att hon håller på att ploppa sin lilla kille nu. Ååh jag blev så glad. Hon ligger fortfarande kvar på sjukan nu och har inte kläckt ännu men det kommer. Kan inte längta mer. Ska bli så kul att få träffa lilla Loke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0