Fooootboll

Tja fan, Är på väg hem efter matchen. Gick väl lite si så där va. Vi förlorade men dom vi mötte har spelat matcher tidigare tillsammans plus att alla hade spelat/spelar fotboll. Halva vårat lag hade aldrig spelat + vi som har spelat hade sjukt dålig kondis. Inte så konstigt kanske IOM att vi satt och drack bira under tiden.... Men det var jävligt roligt och vi tar dom nästa match. Dock har jag ont i varje kroppsdel för att jag punkt markerade en jävla buffel som till slut blev så irriterad på mig att han fällde mig 2-3 gånger. Har en bula på benet och ena armen skrapsår. Men men det ska kännas efter en sån här match. Är iaf på väg hem, trött så in i bomben. Ska käka, duscha och sedan hoppa rakt ner i kudden. Har lite sovmorgon imorgon så det känns bra. I need it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0