Ensam

Hej hej hemsk mycket hej, Är på väg hem från jobbet och har världens lyckorus i kroppen. Har haft så jäkla kul, fast jag knappt kunnat gå, så ville knappt gå hem. Det jag kommer hem till också är en tom lägenhet för Petter har åkt upp till Falun för att hälsa på några kompisar och sen åker han till Rättvik för att hälsa på sin familj . Han är borta tills nästa tisdag. Kommer längta ihjäl mig efter honom. Hur ska jag kunna klara mig utan honom? :( Jag kunde inte följa med för jag fick inte semestern beviljad. Min semester är 3dagar nästnästa vecka. Wehu.


Kommentarer
Postat av: Ptn

De kommer gå jättebra hjärtat för när jag kommer hem ska vi moosa massor. Älskar dig så otroligt mycket

2012-07-19 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0