Trubbel i paradiset

Satt inne på kontoret, tog min sista snus, tittade ut genom fönstret och tänkte "yes, regnet har slutat, bäst att passa på och gå och köpa snus". Sätter på mig ytterkläderna, går ut genom dörren. Tänker "fuck jag glömde passerkortet", som tur var kommer en kollega och öppnar dörren. Snabbt upp, tar passerkortet och ut igen. Halvvägs kommer jag på "åh ditt pucko, plånboken". Upp snabbt igen och går till pressbyrån. Precis när jag sätter foten utanför dörren börjar det vräka ner. Just my luck. Väl där har dom självklart slut på den dosan jag vill ha. Allt detta för en liten jäkla dosa och nu sitter jag här dyngsur.

Ja ni hör ju hur förvirrad jag är och har varit hela dagen. Tror det blev nått kajko i huvudet bara för att jag försov mig. Men snart är dagen slut och då ska jag träffa min efterlängtade Jennifer :) hoppas det slutat regna bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0